090615

Ojdå, klockan är 11 och jag har redan varit igång sen länge. Var nere på Pigor & Drängar och kollade om dom hade någon snygg kjol till en sådan tjockis som mig. Och det hade dom, 30% rabatt helt perfekt. Så jag har en ny jeanskjol så nu kan man gå bort och vara kläd riktigt. Skönt.

Var inne om banken och skulle sätta in pengar, men den funkade inte. Sen gick jag till cykelaffären och kollade om min cykel var färdig, men dom hade inte ens börjat med den, lämnade in den i slutet av april, men han sa att den skulle vara färdig till torsdag iaf. Så jag kan cykla till jobbet igen. Det behövs.

Nu ska jag till chefen och prata lite med henne, ska ha ett uppföljningsamtal. Ska se vad vi kommer fram till

Ha det bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0