090611

Usch vad jag är trött idag!! Märks att man var ute och vandrade länge igår. Men det var riktigt skönt och trevligt. Då är det trevligt att vara bland roliga och goda vänner. Blev slö middag igår kväll hamburgare och pommes i sjöbo, var inte alls på humör för att laga middag. Men det var gott det med, får väl bli något snabbt och lätt ikväll, chili con carne blev jag rikitgt sugen på i natt när jag inte kunde sova, det får nog bli det.

Dagen idag blir till att städa och plocka lite här hemma, tråkigt men det måste göras. Men det är trevligt sen när det är färdigt och man ser skillnaden.

Ska lägga in ett kort som vi fick av svärmor förra veckan, dom är nästan mer uppe i detta med bebisen än vad jag och M är. men det är bara trevligt.



Ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0