090603

Jag och min vanliga otur. Ledig idag, och då regnar det. Blir så jäkla trött på detta. Man har aldrig en chans att få något gjort ute, visst vi bor i lägnhet på 2:a våningen. Men att bara sitta ute och läsa en bok och koppla av i solen, kan man inte göra det heller.

Har jobbat mån-tis och då har det varit gassande sol båda dagarna. Suck.

Men vi fick förvisso stor handlat idag på Willys. Det behövdes. Rent tomt i kylen och i frysen.

Nä, om jag skulle ta och käka jordgubbarna jag köpte innan M kommer hem och äter upp alla. Får passa nu när jag får äta jordgubbar. Nästa sommar kan jag kanske inte äta jordgubbar, beroe på om jag ammar eller inte.

Blir en film till jordgubbarna nu när regnet öser ner.

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: emily

du kan visst äta jordgubbar när du ammar..

de har jag gjort o de har inte varit nått problem..

2009-06-03 @ 16:08:04
Postat av: Jessica

Kan man inte äta jordgubbar och amma???

2009-06-03 @ 19:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0