Halvatiden

Halvatiden har gått idag. Och med facit i hand så har det gått fort. Så tyckte man inte riktigt i början. Fram till v 12 så gick det i snigelfart tycker jag.
Upptäckte en rolig grej innan, när jag låg på soffan på rygg och kollade på min mage. Jag håll andan och såg hur hela magen rörde sig, riktigt häftigt.

Imorgon ska vi iväg och köpa bilstol ska även beställa barnvagnen då. Likabra och få det gjort. Har sådan tur att det kan stå i butiken i deras källare så länge. Så kan M hämta vagnen sen när bebisen har kommit och betala allt då. Helt perfekt!! Så slipper vi ha det att ta plats i vår lilla lägenhet. Har kollat på lite andra grejor också, ska nog köpa lite mer sånt nu när jag har fått lön. Får passa på då ju.

Nä, nu ska jag göra lite nytta här


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi får ta och ses en dag gumman. Var ju evigheter sen... Kramar

2009-07-26 @ 18:16:15
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skönt någon tycker tiden går fort :P

2009-07-27 @ 07:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0