Snart

Snart halva tiden gått, vecka 20 eller 19+3 om allt ska vara rikitgt. Har varit på semester ni i några dagar, riktigt underbart. Har gjort stockholm en dag och sen Nynäshamn, tog en skogsdag också när vi plockade lite färska kantareller, riktigt gott. så dom har vi här hemma nu och ska göra paj på en del av det iaf.
I onsdags morse vid halv 7 så vaknade jag av en riktig spark, i nedre delen av magen, gjorde skit ont, kändes som hela magen knöt sig. Jäkla galning som jag har i magen. Vänta bara tills du kommer ut, då ska jag hämnas hehe!! Nä, verkligen inte, underbart att känna att du finns där men det finns gränser även för dig.
Nästa vecka så ska vi köpa bilstol, sen är det barnvagn och allt det andra som ska fixas. Kommer gå en del pengar men det är du värd.
Eftersom vi inte vet vad du blir för något, så får vi planera och tänka för båda möjliga.

Barnvagn blir en emmaljunga City cross m city korg. Perfekt en sittvagn som vi med en liggkorg gör direkt till liggvagn. Riktigt smidigt.

Nu är det Wallander som gäller

Kommentarer
Postat av: Filippa

Detsamma :) Kul att du redan har känt sparkar! Har inte jag i nu, tror jag :) Hehe..

2009-07-23 @ 20:44:09
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Filippa

Det förstår jag! Min moderkaka ligger framför så kommer inte känna något förän om några veckor sa hon på Ultraljudet!

2009-07-23 @ 20:59:23
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0