090730

Torsdag idag och jag börjar jobba nästa onsdag. Fast jag ska inte klaga jobbar onsdag o lördag. Lyxschema, fast det beror på att vi ska på 30års fest på lördagen, så jag är ledig på söndagen, annars så skulle jag jobbat då med. men sen är det tillbaka till dom gamla rutinerna. Ett tag iaf, sen är det nytt schema igen pga ändrat jobb förhållande. men det kan jag stå ut med. Jobbar ju bara till mitten av oktober om allt går som jag vill.

Var i stallet idag, men det sket ju min älskling i. Figge brydde sig inte för att jag var där. Snällt, det ska jag komma ihåg när han vill ha mat på lördagmornar. Hehe


Fick några av mina kläder som jag beställde förra veckan. Blev riktigt nöjd, men jag hoppas byxorna växer, dom var tajta men jag hoppas det går bra ändå. Tog ändå str 42. Brukar bara ha 40 annars. Men min tunika blev bra iaf. Så nu kan jag gå på kräftaskiva, och en massa kalas som vi har inbokat framöver. Alla 0:ar eller 5:ar iår i vår släkt och vänskapskrets.

Var inne och beställde barnvagen idag också. Vagn inkl sittdel, liggdel och skötväska. Ska lägga till mer, men det får jag efterhand som jag har råd. Dessa dagarna har blivit dyra så det räcker och blir över. Men vem har sagt att allt ska vara billigt, tur man delar upp alltting under alla månader.

Nä, nu ska jag diska. Så blir det städning imorgon, hoppas på dåligt väder då, så känns det inte dumt och vara inne, riktigt jobbigt när det är 25-30 grader varmt och vara inne och städa.

Kommentarer
Postat av: emma

nej ingen aning för den lille ville inte visa sitt kön när vi va på ul. jag bad barnmorskan visa mig könet, men den lille hade boxnings match, så de gick inte.. Men jag tror en flicka och sambon tror pojke. men vi får se:) En gåta som är 4 månader lång innan man får veta svaret:)

Älsklingen ska hämta spjälsängen imorrn, ÄNTLIGEN!! Tog lång tid att övertala honom, han vill venta med att köpa saker. :)

2009-07-30 @ 21:28:57
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

En sån fin häst:)

2009-07-30 @ 21:29:11
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

hehe det var exakt samma här. Tobbe ville inte veta könet , men ja ville, så ja bad barnmorskan att visa mig könet bara och inte säga ngt men bebisen ville inte som vi ville..Så de får bli en överraskning. huvudsaken att min barn är friskt o mår bra när de kommer ut:)

Vi har med kläder bara, men jag lyckades tjata på tobbe att vi skulle köpa spjjälsängen nu, för de va riktigt fyndklipp.. vi får hensvik spjälsäng + madrass för 400 kr och spjälsängen kostar upp mot tusenlapp på IKEA ny och madrassen kostar 500 ny, så vi tjäna flera hundralappar:) Han skulle hämta de imorse, så ja hoppas han gjorde de nu:)

Han har nog lite svårt att inse att han snart ska bli pappa, han vill venta med att köpa saker till sista minuten känns de som.. Så ja måste pressa honom lite så han förstår att hans ska bli pappa. Vi måste ju ha allt färdigt när den lille kommer.:)

2009-07-31 @ 10:16:26
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

jo vi får hoppas det..

vad ska du hitta på i helgen då?

kram

2009-07-31 @ 17:30:53
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0