090707

Snart semester, jobbar till fredag. Ska bli riktigt skönt. Det behöver jag verkligen, ska inte ställa en klocka förän tidigast onsdag. NICE!!
Har jobbat idag i värmen, usch usch usch, men man får betald solbränna iaf hehe.
Fast som jag ser ut just nu, så hade jag verkligen behövt vara inne, har fått soleksem och blåsor runt hela munnen, tur det hjälper med munsårs salva. Det bästa dom uppfunnit.

I lördags så var jag i vomb och solade och träffade Johanna, min tanke var att jag skulle köra hem tidigt efersom dom skulle på bio, men dom struntade i det, så jag blev kvar en stund. Körde vid halv 11. Hem och lägga mig coh sen upp och jobba. På kvällen var det dax för Diggiloo och det var riktigt trevligt. Blev förvisso blött, men det fick det vara värt. Ska dit nästa år oxå.

I morgon så är det dax för ultraljud, ska bli riktigt spännande och mitt lill* liv i magen. Ska inte ta reda på vad det är för något, det får bli en överraskning i nov/dec. Längtar så

Har varit på häst jakt idag oxå, Figge har blivit flyttad till annat sommarbete, och jag hittade inte han, så jag fick ringa hon som har stallet så hon fick köra och visa mig. Är smått förvirrad. Hehe

Nä, nu ska jag käka lite nachos och kolla på tv, får se om jag hittar något bra, får bli vänner annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0