090702

Nu har sommaren kommit. SKÖNT!! Men jag hoppas att jag får likabra väder när jag har semester. Annars så blir jag riktigt besviken. Nu har man gått och svettats som fan på jobbet och sen kan man nyttja solen när man är ledig. Men visst jag har redan blivit solbränd, men det är bara på armarna och benen, vill ju ha lite på resten av kroppen oxå.
Nä, nu ska jag snart hitta sängen, är riktigt trött idag.

Ska till IKEA imorgon med mamma, ska kolla på lite bebis saker där, när vi ändå är där. Det kostar ju inget att kolla.

Nä, nu duschen och sen sängen. Blir nog några vänner avsnitt oxå innan jag somnar (om jag har tur iaf)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Hej :) Tack för tipset, jag hade den tidningen innan, men jag får kanske ta o köpa den igen :)Hur går de med graviditeten? :)Så roligt för er! Kram

2009-07-06 @ 21:11:34
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

de gör du rätt i, inte lönt och hålla på med massa nyttigheter nu när du väntar barn :) Då ska man njuta :)hur går de med ert hussökande?Kram

2009-07-06 @ 21:40:41
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0