Lista

1. Fullständigt namn? Anna M C Karlsson
2. Ålder? 25
3.Vart bor du? Tomelilla
4. Bor tillsammans med? Min sambo Martin o sköldpadda
5. Färg på ditt hus? Putsat gult
6. Hus eller lägenhet? Lägenhet
7. När är du född? 31 aug
8. Klass? Vill ju självklart vara i lyx
9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten 2003.
10. Något jobb? Personligassistent
11. När gick du upp i morse? 06.00.
12. När ska du sova? om några timmar
13. Duschat idag? nä, gör det innan jag går och lägger
14. Kramat någon idag?
15. Pussat någon idag? Ja, pussade Martin inna jag gick till jobbet
17. Dagens klädsel? Jeans, topp, tröja,
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? Martin
20. Dagens roligaste? En kommentar jag fick på jobbet hehe

SOCIALT:
 22. Hur många har du kysst? Har tappat räkningen
23. Vem kramade du senast? Martin
24. Hur många har varit otrogen mot dig? Är inte säker
25. Har du pojk-/flickvän? Pojkvän/Sambo.
26. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
27. Vem fick du senast sms ifrån? Mamma

SENASTE:
28. Personen du tänkte på? martin
29. Personen du kysste? Martin
30. Gången du spydde? Det var längesen
31. Gången du grät? Kom någon liten tår när jag hade samtal med chefen
32. Pizzan du åt? Inte detta året iaf, var väl Tomelilla FF
33. Gången du va i Göteborg? Var för nåt år sen, men det var trevligt
34. Gången du var i Stockholm? Var hos min brevkompis, så det var längesen
35. Gången du drack alkohol? Nyårsafton
ANTINGEN ELLER:
36. Svart eller vitt?tVi
37. Hund eller katt? Hund, e ingen kattmänniksa
38. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på
39. Tvspel eller datorspel? Helst inget
40. Spindel eller orm? Spindel
41. Natt eller dag? Båda
42. Lunarstorm, helgon eller Playahead? ????
43. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad, då slipper man göra jobbet själv
44. Big Brother eller Paradise hotel? Båda lika löjliga
45. Blont eller svart hår? brunt
46. Har du blåa ögon eller bruna? Blå
47. Choklad eller lakris? Lakris
48. Göteborg eller Stockholm? Göteborg.
49. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
50. Coca cola eller fanta? Coca Cola, fast jag inte drickar det längre
51. Pizza eller kebab? Keab
52. Randigt eller prickigt? Nja
53. Älska eller älskas? Båda lika välkommna
54. Leva eller dö? Leva minst 80 år till

ANTAL:
55. Personer du älskar? Många
56. Personer du hatar? Hat är det inte, men illa omtyckt
57. Gånger du varit full? Har tappat räkningen
58. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? 3st
59. Glassar du ätit på en dag?Många
60. Festivaler du varit på/ska på detta året? 1
61. Gånger du haft minnesluckor? Inga faktiskt, om man inte räknar studenten
62. Gånger du varit hög? Sånt skit håller jag inte på med
63. Personer, djur du saknar just nu? Martin, eller en bebis kanske
64. Gånger ditt hjärta brustit? En del

VEM:
65. Vill du kyssa nu? Gärna Brad Pitt
66. Ska du träffa imorgon? Johanna, mamma, tomas, martin, m.m.
67. Sjöng du senast för? Mig själv, när jag körde bil
68. Hade du senast en msn-konversation med? Angelica
69. Spelade du tvspel med senast? Det var längesen
70. Vill du ta med på resa nu? Martin, vi ska iväg, vet inte när och var ännu
71. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen
72. Förtjänar att dö? Just nu ingen, men det kommer säkert någon
73. Är söt? Den listan kan göras lång
74. Vill du sova jämsides med i natt? Martin

VAD:
75. Gör dig glad? Martin, vännerna, hästen
76. Gör dig ledsen? Svikare
77. Vill du helst göra nu? Åka på semester
78. Önskar du att du slapp göra? Diska o städa
79. Vill du ha nu? Duscha
80. Önskar du dig i födelsedagspresent? Ett hus hehe
81. Längtar du till? Sommaren
82. Tycker du om dina betyg? Usch, dom hade jag gärna gjort om
83. Ångrar du i ditt liv? En del
84. Är det bästa som hänt dig? Min häst bla
85. Hur mycket är klockan? 21,06



Jag utmanar:
Angelica
Johanna
Jessica
Emily
Jenny
Även andra som vill göra listan

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väl inte 25??

2009-01-30 @ 12:31:36
Postat av: Emily

Jag antog din utmaning..=)

2009-01-31 @ 08:51:37
URL: http://emilisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0