Torsdag

Strumpbyxor på och sen mina underbara vinterkängor. Sen ut på en powerwalk idag med.
Riktigt skönt blev 1 timme idag med. Längtar tills det blir vår/sommar/höst, så jag kan ta den långa rundan. Vill inte gå i skogsbacken nu när det är mörkt. Där finns inga lampor, annars så hade jag inte brytt mig så mycket. Jag brukar jogga hela skogsbacken, inte bra och jogga på asfalt som jag använder nu när jag är ute.

Men man kan inte fa allt, att gå i snö är jobbigt nog, så det känns i mina ben nu. Men då är det som det ska vara. Hade inte varit roligt om det inte känts något alls.

Nä, nu ska jag värma lite rester  ungsbakad falukorv o potatismos

Ska kolla färdig på vänner nu går på 5:an

sen blir det slutet på säsong 1 boxen

ha det bra

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, samma mat som här =)

2009-01-08 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0