Torsdag 15/1-09

Usch, fullt upp hela dagen idag. Gick upp vid 9,30. Sen har det rullat på i 110.
Har kört bil hela dagen, men det gör inget. Älskar och köra bil. Först så körde vi till ICA och hämtade mitt på paket från H&M. 6 par trosor, 2 linne, 1 topp, 1st träningsbyxa. Så nu har jag nya byxor, så nu har jag inget att skylla på när det gäller träningen.

Sen var det dax för Ystad, hämta M´s nya bil. Där var fullt med folk så vi väntade i nog 30 min innan vi fick hjälp. Betala och sen köra till Nisses däck för att få vinterdäck på bilen. Undertiden så tvättade vi min bil i deras gör-det-själv automat. Riktigt smidigt. Sen hem och ta tvätten och hänga upp den. Det var någon som skulle tvätta efter oss, så vi har tvätt i hela lägenheten. När vi kom hem så rigde dom från verkstaden, att golfen var färdig, så det var bara till att köra igen, hämta den och sen lämna den i Äsperöd, tankade på vägen hem.

Så nu har vi ätit lite cheescake, skulle jag inte gjort egentligen, men eftersom denna dagen varit en slarv dag med mat, så spelar det ju ingen roll egentligen.

Nu står M och lagar mat. Blir fetost o bacon fyllda hjärpar m ris o tomatsås och en go sallad till det.

Sen blir det en långrunda ikväll och gå av alla onyttigheter som man stoppat i sig idag o igår.

Nä, nu ska jag duka

LATER♣

Kommentarer
Postat av: angelica

full rulle hela dagen ;)

2009-01-15 @ 18:40:09
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0