Torsdag

Har bara slappat och tagit dagen som den kommit idag. Riktigt skönt
Körde till Ystad efter lunch och träffade Johanna n är vi kom in på H&M så mötte vi hennes syster, så hon hängde med oss på en fika på Snuggels. Jag och Johanna elade på en kycklin brie pesto bagel. Gott gott. Får ju tänka lite på vikten nu när det går neråt hehe.
Känns i mina ben att vi var och simmade igår. Men det är ju bra, för det visar ju att man gjort något bra.

När jag kom hem så slängde jag mig i soffan. Har precis ätit kvällsmat, blev rester från igår.

Ska snart ta tag i disken så jag slipper det imorgon.

Later

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en trevlig eftermiddag vännen!

2009-01-22 @ 22:51:09
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0