Tjejkväll

Hämtade Johanna vid 18 i Vomb, sen körde vi direkt till Lund.
Var och tankade på JET innan vi parkerade på Mårtenstorget.
Vi gick direkt och hämtade biljetterna innan vi gick och åt, så slapp vi stressa sen för att hinna.
Vi åt på Wraphouse. Jag tog det vanliga Louisiana Wrap. Riktigt gott
Innan bion så blev det lite snacks, men vi hoppade City Livs och tog snacks i kiosken ist.
Filmen var riktigt bra, den rekomenderar jag verkligen.
Var både skratt och lite tårar i slutet (fan att man ska vara så känslig ibland)!!

Men en sak var säker en tjejkväll kan man aldrig få för mycket av. Men detta måste vi göra vi göra om gumman.

Nästa gång så får det bli med Jennifer Aniston och Owen Wilson ist.

Nu, ska jag gå och lägga mig, märks man varit uppe sen 06.00 imorse

Later




 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det var verkligen trevligt:) Det får vi göra om snart. Kramar:)

2009-01-18 @ 09:54:17
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: angelica

den filmen måste jag se! :)

poker är riktigt roligt ja.

Nu ska jag slänga mig i soffan och vila resten av dagen. har redan hunnit med att tvätta, handla och 1 timmes promenad i sandskogen med nelly! :)

2009-01-18 @ 14:19:08
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0