Svampbob fyrkant del 2

Ni som skriver anonyma inlägg, vill ni vara snälla och läsa hela inlägget innan ni börjar tjavsa om saker och ting.

Här kommer ett citat ur min inlägg som jag tror dom har missat.
Visst jag ser ju kanske inte bra ut och är inte världsbäst!!!

Jag har inget emot former och dom som är överviktiga, (har många vänner som har former) men det ÄR skillnad på att om man vill och gör något åt det eller inte. Det var liksom det jag vill komma fram till. men tydligen så läser bara folk halva inlägg och sen skriver om saker som dom inte tagit reda på vad man egentligen menar.

Men det är ju så typsikt svenskar och folk idag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Strunta i de anonyma kommentarerna, de är ju bara tramsiga. Tack för en trevlig dag på Ikea igår :) Kramar

2009-01-31 @ 09:58:47
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Namn

Men om man är överviktig och själv är nöjd med sin vikt? Eller om man har en sjukdom som gör att man inte KAN gå ner i vikt..?

2009-01-31 @ 10:37:35
Postat av: Jenny

Ja folk e så. Men de e bara å skita i. Jag fattar inte hur folk orkar engagera sig i vad man skriver.

2009-01-31 @ 11:20:05
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0