Söndag 25/1-09

Söndag och jag har jobbat färdigt för denna helgen. SKÖNT!! Känns lite ensamt att jobba helg, (fast jag vet att det finns fler som måste gå tidigt en lördag o söndag morgon)
Men men.
Är riktigt trött ikväll, tur jag ska vara ledig nu måndag o tisdag. Det behöver min kropp.
Jag o M e lediga ihop för en gångs skull, det händer inte så ofta på både gott och ont kanske.

M är ute och går en runda, sen ska vi kolla på Irene Huss, dom är riktigt bra.
Nä, nu ska jag fixa lite te så jag kan mysa ner mig i soffan sen.

XOXO

Kommentarer
Postat av: angelica

Irene Huss är riktigt bra!

Jag och Jessica kanske ska simma i Ystad imorgon, men om hon inte kan imorgon så tar jag hellre det på onsdag, tycker det är en bättre tid. Har du lust att hänga på antingen imorgon eller på onsdag?

allt bra?

kram

2009-01-26 @ 13:23:07
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Katta

Håller med dig Irene Huss filmerna är riktigt bra

2009-01-26 @ 18:05:02
URL: http://skea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0