Slö

Alltså jag e riktigt slö idag. Men jag har förvisso ringt till hyresvärd i ystad och till österlenhem. Dom var här och kollade varmvattenberedaren. Den är gammal så dom ska kanske byta ut den. Kan ju hoppas så vi alltid har varmvatten.
Har tvättat färdig oxå, var färdig vid halv 12. Har bränt ner lite skivor oxå, så nu kan jag lyssna på mer musik i bilen, aldrig fel.
Har bara dammsugning, torka golvet och diska kvar. Ska rida sen oxå, ska köra vid halv 6-6 tiden. Ska hinna äta oxå, vet inte vad bara. Får se vad jag hittar i frysen eller kylen.

Nä, nu ska jag kolla lite på vänner och sen ta hand om dammsugaren lite. Den säger att den vill ha lite sällskap. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0