Sjuk

Nä, nu tycker jag att M ska komma. Så jag kan mysa lite innan han ska iväg igen. Vi som bor här jobbar, äter, sover (tränar försöker vi hinna med oxå). Men för att klara sig så måste man ju jobba röven av sig. jag e glad att jag inte är arbetslös eller sjukskriven. Sånt jäkla helvete dom har just nu med försäkringskassan o a-kassan. Glad jag slipper det.
Ska till IKEA imorgon med Johanna, ska hämta henne på vägen till Malmö.

Ska laga middag till mamma och dom imorgonkväll innan vi ska vandra. Ska bli kul och träffa lite folk imorgon kväll kan behövas. Visst vi ska ses på söndag, men då ska vi ha årsmöte så då lär det inte bli något snackande på det sättet iaf.

Nu kom M, så godnatt

Ses imorgon


Kommentarer
Postat av: Namn

Är nog mest de som har barn som det krånglar för med FSK. Jag känner en del som är arbetslösa och de har inga problem alls.

2009-02-01 @ 23:29:23
URL: http://URL

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0