Onsdag


Ledig idag, sen jobb igen. Känns som jag jobbar, äter, sover. Men någon måste ju göra det. Har bara tait det lungt idag, var nere på akupunktur i förmiddags. Sen har jag diskat. Men inte mycket mer, skulle ner till gymet men jag ta en power walk i snön ist. Bara jag rör på mig.  Har kollat på vänner säsong 1 idag. Ska nog bli färdig innan jag går och lägger mig. Ska steka till kycklingen som ligger i kylen oxå, den mår nog inte så bra imorgon annars.

Nä, nu ska jag bege mig ut i kylan och snön.

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag har precis varit ute och promenerat med vovven och en kompis och hennes vovve i 1½ timme. riktigt skönt. ;)

vänner är bäst. jag älskar säsong 9 och 10 :) håller på med säsong 10 just nu :)

2009-01-07 @ 17:24:15
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0