Måndag 19/1-09

Det är måndag, jag är ledig och varit vaken sen 06,20. Men jag kommer ju dock vara lika pigg imorgon när jag ska jobba. Då får jag släppa mig ur sängen, för att komma upp. Riktigt konstigt.

Nu har jag iaf varit nere i tvättstugan och slängt in lite tvätt. Det behövs tyvärr ibland det med.
Har en del att göra idag

*Ringa Österlenhem (nu har vi haft dåligt med varmvatten igen)
*Ringa hyresvärd i Tomelilla
*Ringa hyresvärd i Ystad
*Dammsuga
*Torka golvet
*Diska
*Träna
*Rida
*Räkna på räkningarna

Ska in till IKEA en dag oxå, någon som vill följa med?? Alltid kul med lite sällskap.
M vill inte följa med, tror det är ett killsyndrom faktiskt.

Nä, nu ska jag läsa lite till ur min bok. Har snart läst färdigt den: Jo Nesbo - Rödhaken
                                                           R�dhake

Vi hörs sen under dagen
Later

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hänger gärna med till IKEA en dag:) Alltid kul att åka dit!

2009-01-19 @ 08:59:43
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: emily

ikea, vad skoj...=)

jag hade gärna följt med men ska dit i veckan med fredrik o barnen så jag får nog stå över...ska ha bänkskivor , skåp vask mm

vi kan väl ses en dag?

2009-01-19 @ 10:02:46
Postat av: angelica

jag kan hänga med! :)

2009-01-19 @ 11:15:24
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Caroline

alltid roligt att gå på IKEA...

2009-01-19 @ 13:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0