Lördag 24/1-09

Usch, jag har en riktigt socker dag. Kan bara tänka på godis och vill bara ha godis. Men det e ju faktiskt lördag.
Har köpt en påse chips och pepsi som jag tänkte vi skulle dela sen. Kan liksom inte gå utan helt. Får bli lördag som är min ätardag. Men nu har jag snart gått ner allt jag ville, så det känns riktigt bra. Nu ska jag bara hålla mig här med, och det kommer nog inte bli det lättaste. Men jag hoppas. Jag ska verkligen bruka allvar med träning nu.

Så här hade jag tänkt mig mitt träningsschema

Måndag- ridning
Tisdag- simning alt Step up
Onsdag- simning alt gym
Torsdag- powerwalk alt gym
Fredag- powerwalk alt gym alt ridning
Lördag- ridning alt powerwalk
Söndag- powerwalk

Ska nog inte bli så svårt att följa får jag hoppas, vill verkligen hålla detta nu. Känns så onödigt om jag nu skiter i allt och sen går upp igen. Då blir jag bara på ännu mer dåligthumör. Men det ska nog lösa sig tillslut.

Det är den sista biten som ska vara svårast har jag hört. Får köra till mamma och kolla på hennes våg, vår funkar inte. Jag hoppas på världens resultat just nu. Tur man inte har en fungerade våg, hade nog bott på den annars.

Nä, nu ska jag kolla maten och sen dammsuga.
Ska ta en lång härlig dusch innan körslaget oxå. Sen blir det mys i soffan m M.

Later

Kommentarer
Postat av: Jenny - Anna

risken är om man har våg att man aldrig stälelr sig på den för man vill inte se kilona öka.. haha

2009-01-24 @ 18:25:17
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Katta

Du ska verkligen träna nästa vecka.. De e verkligen skönt att komma hem efter ett "pass"..

Klart att du dska unna dig nått gott på lördagar.. Helt utan klarar man sig inte..

2009-01-24 @ 19:47:14
URL: http://skea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0