Löning

Japp idag är det löning. Inte helt fel faktiskt. Och vilken lön sen. Har ca 3000 mer över denna månaden när allt är betalat och jag har sparat än vad jag brukar ha. Riktigt skönt.
Det lönar sig och jobba storhelger fast man drar sig för det när det väl e. Vi ska snart ha lönesamtal också, och då hoppas jag på något riktigt bra. 2000 hehe, nä, men en 1000 kronor hade ju inte suttit helt fel faktiskt. Får kanske börja fjäska för chefen, NÄ tror jag inte jag behöver, fick ju 1100 mer förra året och då började jag i augusti och lönesamtal i december. Så nä, jag ligger nog redan bra på det.

Nä, nu ska jag klä på mig, jag o M ska köra till malmö sen, blir IKEA.

Lugn johannna, vi kan köra dit på fredag iegn älskar ocg gå där, vill du hänga på angelica?? Någon mer???


Later

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha.. Ja, jag blev ju nästan lite rädd.... :)

2009-01-27 @ 10:32:42
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: emily

ja de hade vatt skoj men jag har 2 barn!

2009-01-27 @ 15:06:41
Postat av: angelica

Haha, jag behöver inte följa med på fredag ;) jag var där idag och köpte vad jag skulle :) tack ändå!

ses imorgon på simningen!

2009-01-27 @ 17:27:26
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hade vatt skoj men jag ska nog till väla på fredag

2009-01-27 @ 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0