Kul kul

Mobilkul

Snodd från Jessica http://poison1982.blogg.se/

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista..


Har du pussat nummer 2?

Alexandra- Min förra chef. Nä

Vad har du för relation med nummer 20?
Farmor & Farfar. Behövs det mer info??

När ska du träffa nummer 30?
Ingela- på måndag  när vi ska rida

Är nummer 18 söt?
Emily- Klart hon är

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Min chef- Att hon var trevlig och har nära till skratt (och det stämmer)

Gillar du nummer 14?
CSN- nä, dom vill bara ha pengar av mig

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Angelica- aldrig träffats. Men snart hoppas jag att vi gör det. Verkar vara en trevlig tjej

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Helen- på årsmötet med nattvandrarna

Är du nära vän med nummer 23?
Fixar Malte- nä, bara hört talas om han. Men måste ha nummret pga jobbet

Har du gått på bio med nummer 4?
Ann- min kollega. Nä

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? 
Jessica- ja vi hade säkert haft riktigt kul
 

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Annette- nästa gång vi ska till simhallen

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Caroline- ja, verkligen det var längesen vi träffades

Vad har du och nummer 40 för relation?
Johanna P- en av mina alldelse bästa tjejkompis

Vad skulle du vilja göra med nummer 51?
Lena- en bra tjej, så en kram hade inte skadat

Vad är det bästa med nummer 8?
Bilregisteret- Man kan snabbt och lätt få reda på vem som äger bilen

Brukar du och nummer 16 träffas?
Elin- nä det var längesen


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var fint skrivet om nr 40 ;)

2009-01-20 @ 18:59:30
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0