Hmm...

Var ute 1 timme innan på power walk, var riktigt skönt, men kallt om benen.
Har stekt kycklingen innan. Blev currystekt. Riktigt gott. Ska ha det med ris o currysås till  lunch imorgon.
Har även gjort smoothies som jag ska ha med till jobbet. Ist för kaka och läsk. Har drukit det nu i 2 veckor. Och det funkar riktigt bra. Ska till gymet imorgon efter jobbet. Är mer motiverad att gå dit när jag jobbat, men bara jag går dit 2 dagar i veckan så spelar det ju ingen roll när jag går dit.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig

Har bestämmt att jag och Johanna ska iväg på shopping i helgen. Killarna vill inte följa med, undra varför??


Kommentarer
Postat av: angelica

din mejl? [email protected] ska där vara ett understreck mellan anna och karlsson? denna har jag skickat till. skriv mejlen uppe i rutan under namn och bloggadress, annars blir det så konstigt med mejladressen. Har skickat så det är konstigt att det inte kommit fram..



powerwalk är najs :) duktig som var ute så länge. Var bor ni? mitt i tomelilla eller?

kram

2009-01-08 @ 08:49:01
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det kan man verkligen undra... Kramar

2009-01-08 @ 11:14:02
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: angelica

Okej, då har jag skickat ett nytt mejl till dig nu. hoppas det kommer fram :)

Okej då bor ni väldigt centralt, men ni letar hus eller hur? skulle jag också vilja göra. men jag har inget fast jobb så vi väntar. men vi betalar nästan 6300 kr i månaden till en lägenhet som aldrig blir vår, så det hade varit roligare att betala till ett hus :)

2009-01-08 @ 14:14:30
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0