Fredag 23/1-09

Jaha då var det fredag idag. Och min helg är snart slut. Känns hemskt och säag det en fredag, men nu ska jag jobba hela helgen. Det ger gott om cash iaf. Och det behövs alltid.

Har tvättat sedan klockan 8, och nu är det äntligen klart. Vi har varit en runda på Sahlins, Bo Ohlsson, Eckerlunds o Nisses däck. Nu har vi precis ätit mat på stora hotellet, blev isterband med stuvad potatis. Gott gott!!

Nu ska jag snart upp till Väla med jobbet. Sen prata lite med chefen, känns som det behövs. JAg hoppas jag kommer därifrån med bättre humör än när jag kommer dit. Men det blir förvisso inte så svårt.

Annars så rullar livet på, känns verkligen riktigt bra nu när jag gått ner lite i vikt. Inte så svårt som jag trodde egentligen, men det ända jag har slutat med är kakor och godis mitt i veckan. Läsk har jag också dragit ner på. Känns att socker suget försvunnit mycket. Märkte att det fanns kvar när vi stod i kön på Bo Ohlsson. Blev riktigt godis sugen, men M hade godis i bilen så jag tog 3-4 bitar och sen var det bra. Det har varit det svåraste.

Nä, nu ska jag betala lite räkningar och sen sticka. Är riktigt rastlös idag. Får väl springa 10 varv runt Tomelilla ikväll, så jag somnar sen.

Later

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Allt bra? Trivs du inte på jobbet? :S..Söka nytt?.



Så duktig du e som går ner i vikt :) Jag har också lovat mig själv och äta hälsosamt och inte så mkt godis..de går bara man vill och e ård mot sig själv :)

2009-01-23 @ 15:12:24
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0