Ensam igen

Ja, då sitter man här ensam hemma. M skulle tydligen ändå iväg till Tingvalla. Alltid lika kul när han antingen stannar kvar på festerna till siste man, eller åker iväg fast han inte skulle från början.
Börjar bli smått trött på det nu.

Nyår tex, jag gick hem halv 3, skulle han med??? Nä, han skulle fortsätta 4 kommer han hem, sen ligger han hela dagen efter och orkar inte göra något. Kul när man liksom bara har 1 dag tillsammans den veckan. Denna veckan har vi bara söndag ihop, så det hade varit kul om han ville ägna lite tid åt mig med.

Nä, nu ska jag sova, 06:00 ringer klockan, upp och jobba igen

Aldrig en ledig stund över, men jag ska inte klaga egentligen.

Kram och hoppas ni sover/sovit gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0