Onsdag

Det snöar, riktigt fint, så länge man blir inne iaf. Har ju bestämmt att jag och angelica ska simma ikväll, men fortsätter det så här så får jag se om jag kör.

Var på tivolibadet igår men M´s gudbarn. Hade riktigt kul. Vi var rent slut när vi kom hem. Måns o Simon somnade innan vi kom ut ur kristianstad.  Var riktgit gulligt att se. När vi släppte av Måns o Simon i ystad så var dom nyvakna och mammiga så då var det mycket gnäll. Skönt när man kan låna barn och sen lämna tillbaka dom. Nä, nu ska jag kolla färdigt på vänner.
Bilder från gårdagen kommer senare

Kommentarer
Postat av: Jenny

tivolibadet.. va e de för nått?? typ aq-va-ql eller??

2009-02-11 @ 11:17:42
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej du!

Ja vi kan höras senare, inte så roligt för dig att köra i detta vädret kanske :P

Hoppas allt är bra med dig?

kram

2009-02-11 @ 13:07:05
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0