Myskväll

Sitter hemma och har myskväll med mig själv. Riktigt mysigt för då kanman kolla på vad man vill och göra vad man vill. Kvällen blir med vänner, pepsi och chips. Och en massa tända ljus. Myspys.

Ska till vetrinären imorgon med Pluto, klippa klorna på han, inte så lätt på en sköldpadda alltid. Kan kanske få lite tips. Får ta han i en spann med lite vatten i, när jag ska köra upp där, hade det varit varmar så hade jag kunnat gå upp dit, men vill ju inte att han ska frysa ihjäl på väg till vetrinären, hade ju varit något va???

Har börjat slarva igen med matt och träning, så det ska jag ändra på, har hittat en del goda recept som jag ska prova nu dessa dagar. Jag hoppas verkligen jag kommer iform och hittar motivationen igen, för utan den så går inget alls tyvärr.
Måste försöka ta mig till gymmet imorgon, skulle gett mig ut och joggat med en av mammas hundar idag, men det lev inget pga vädret. Ibland så hade det varit skönt med hund som man kan träna med.


Bild från: www.bernbackenskennel.se Allina


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja en hund hade vatt mysigt..

2009-02-11 @ 21:48:31
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0