Lördag 21/2-09

Usch, det var ett tag sen jag skrev här har jag sett. men har inte haft tid och ork. Men nu ska det ske iaf.

Har varit fullt upp hela veckan, och det har känts i kroppen idag när jag varit ledig. Men de är tyvärr det som är det sämsta med jobet just nu. Men man får ta det onda med det goda. Har hänt en del förändringar på jobbet, och det känns faktiskt riktigt bra. Tror det blir super duper när vi kommit in i det.

Helt märkligt men ändå mysigt att snön ligger kvar efter snart 2 veckor. Riktigt skönt, älskar när det är snö, bara den blir på marken, annars kan den hålla sig borta. Blir bara slask och allt sånt kladd, inte alls kul.

Ikväll blir det melodifestivalen, alltid spännande och se hur det går.

Nä, nu ska jag fixa lite mat innan det är dax för tv.

Är ledig imorgon med, så jag återkommer med mer inlägg då

Kommentarer
Postat av: Katta

Håller med dig, snön är så fin o att slask o kladd inte alls e kul..

2009-02-21 @ 22:23:30
URL: http://skea.bloggagratis.se
Postat av: angelica

hoppas det är bättre med örat..... kram

2009-03-06 @ 10:18:14
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0