projekt vräkning pågår

Japp, nu är det projekt vräkning som pågår här hemma. Jag gör allt för att försöka få ut min älskling nu.

Visst här är fortfarande jätterörigt här hemma, hitrar ingenting. Men barnvagn, bilstol, säng och allt står redo och väntar. Så nu får du komma ut mitt hjärta.

Har slitit som ett djur hela veckan och mer lär det bli, vill ha i orfning här hemma så gott det går tills jag kommer hem från BB. Vill inte känna panik inför att komma hem till en röra och sen inte kunna göra något åt det.

Jag väntar på att M ska hjälpa mig coh flytta runt lite i det ana rummet, så jag kan få upp grejor i bokhyllan och bli av med ännu mer kartonger där inne, och komma rätt där, så vi kan få tömt i vardagsrummet sen. Tvättstugan och köket är fixat. Sovrummet nästan, bara gardinerna som ska upp och några tavlor. "bebisrummet" där står alla bebissaker och väntar på att bli använda förutom spjälsängen. Den står sidan om min säng. Kändes jättekonstigt och vakna i morse och sen den sidan om sig. Men jag vänjer mig, kommer vara ännu konstigare när mitt älskade hjärta ligger där i. Just nu så bor där en krokodil i sängen, så dom kommer få dela plats sen.

Nä, nu ska jag plocka undan efter lunchen och köra och handla det jag glömde innan. Tur jag har bil, för jag hade aldrig gått ner till ICA, tar ju 7 svåra år innan jag kommer hem igen ju. hehe


Kommentarer
Postat av: mina

God eftermiddag gumman.Skönt att ni har flyttat in i ert hem nu..när det bara bebisen som ska komma vilken dag som helst..Ta bara inte ut dig nu bland allt i hemmet..förstår att du vill komma igång med allt i hemmet men inte bra att jobba för mycket nu den sista tiden..Men det känner man själva vad som känns rätt för en...Ha nu en skön eftermiddag.skönt att du också börjar känna att kroppen förbereder sig..kram kram kram

2009-12-04 @ 14:11:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Hihihi...känner igen det där att man vill göra så mycket som möjligen för att få igång allt..Du är beräknad några dagar före mig & det ska bli skoj att se vem som kommer först..tror helt klart att er kommer först..Skönt att känna att kroppen jobba på det..Känns små jobbigt när man ska gå på toa & kissa för man känner sånt tryck & tror att allt kan ske snart för hans ligger så långt nere..känner du samma där som mig? hoppas att vi inte behöver gå över.så skoj det ska bli med en bebis.kram kram

2009-12-04 @ 14:21:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Liw

Haha, det låter som jag har det då! Kör fullt race för att skrämma ut den lill*



Lycka till! ;-)

2009-12-04 @ 20:04:27
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: mina

God kväll gumman.Hoppas att du har en skön kväll som mig denna fredag..har nyss sätt Idol..såg du med det i kväll.Fan vad Erik är bra...Hoppas att du med har en aktiv bebis i magen denna kväll...Min trycker på & sparkas & har sig,,.så härligt.kram kram

2009-12-04 @ 21:38:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emma

oj, vad tajt ni har flyttat nu med BF datumet..TÄnkte inte på att det var så nära ditt BF datum.. Jo , alla vill nog ha ordning och reda när man kommer hem med en liten.. DE första man gör när man kommer hem är ju inte att städa, helst inte, man kommer nog inte ha ork eller kraft till det...man vill ju bara njuta av den lille:)



hur går det med värkarna?

kram

2009-12-04 @ 21:51:05
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Emma

Angående soc, så har med inte hört av sig..TRor dem ska skicka brev till oss först där vi ska bestämma ett möte igenom och sen får vi se hur de går..



du får med ha en suoper trevlig fredag kväll gumman:)

2009-12-04 @ 21:52:49
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: mina

God kväll söta..Skönt att vara hemma själva då & då & mysa till med godsaker..Har med druckit cola & ätit pizza..riktigt nyttiga har vi varit denna kväll..hihihi...Ha nu en skön kväll söta.kram kram

2009-12-04 @ 22:25:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emma

Hopps verkligen jag med!! Är jätte nervös och ganska nere, men jag rösöker hålla humöret uppe och "längta" efter förlossningen och den lille..



men pga allt detta så vill mitt inre jag att han/hon ska stanna i min mage. för så länge den är inne i mig så kan INGWEN nånsin skada mig elelr mitt barn!



men ja får föröska tänka att allt kommer gå bra och inget att oroa sig för. Inte lätt men ja får försöka..



Hur går det med pollen då:)??



Jo, jag förstår din känsla, jag vill med ha min!!!!



Ska ni måla brnrummet och så ellr ni tar sådana projekt senare?



ha en underbar helg, krmais!

2009-12-05 @ 09:14:08
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman..Ja i bland får man vara onyttigt & äta det där onödiga..hihih..Efter nyår år det träning som gäller...Hoppas att allt är bra med dig denna lördag som det är med mig.Ha en skön lördag söta.kram kram

2009-12-05 @ 11:16:18
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0