091229

Ojoj, här blir det långt mellan blogginläggen!!! Men har fullt upp med prinsessan här hemma. Nu har M börjat jobbat igen så nu är jag själv hemma. Funkar toppenbra!!! Skönt att vi ska få komma in i våra egna rutiner. det behövs!!!

Prinsessan ligger just nu här i soffan hos mig och myser med nappen och mysfilten
Hon sover redan i sin egen säng, har förvisso gjort det sen hon var 5 dagar, men nu är utan protester, bara om hon tappat nappen som hon säger ifrån. Är stolt över min lilla prinsessa!!!

Nä, nu ska jag ta tag i disken och få ordning här lite, sen blir det nog sängen tidigt, känner mig sliten idag fast jag får sova bra under nätterna.




Kommentarer
Postat av: Liw

Tack!

Jag kan tänkta mig att tiden går jätte fort så här i början, så mycket nytt!



kram :=)

2009-12-30 @ 11:27:41
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: emma

ok, de är nog bra ide att du testar den för att se om hon trivs i den eller inte.. är ju inte alla barn som accepterar bärsele.. min syster , hennes son gallskrek varje gång hon satt i honom i bärselen , medans hennes dotter älskade den , precis som benjamin..:)

2010-01-05 @ 17:54:02
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0