090822

Lördag och fullt upp.
Kräftskiva ikväll och det ska bli riktigt trevligt, håller på och fixa salladen. Blir pasta sallad med kyckling. och en hel drös med nyttigheter. Gott gott

Kvällen igår blev rikigt härlig, tacos och sen film, men blev inte Wallander.
Blev tjejfilmer ist En shoppoholics bekännelser och Bröllopsduellen. Inte helt fel det heller faktiskt. Det får vi göra om vännen!!!


Vaknade imorse med en härlig känsla, eller jag vakna och vakna blev väckt av bebisen!!
Insåg att just nu så är mitt liv helt underbart, en underbar sambo, en bebis på väg, bra boende (även om vi letar större och bättre). Underbar ny släkt och svärföräldrar.  Mina vänner ska vi inte tala om, dom är guld värda.

Även om jag nu pga graviditeten förlorat en del, men det får så vara. Synd bara att det är på beskostnad av en bebis. Fick höra en kommentar en dag. Men sen när du fått bebis så kommer du ju ändå inte kunna följa med oss ut och ha kul. Och bebisen kommer ju alltid vara med. OCH????? Var är problemet. Klart jag kan gå ut och festa fast jag har barn, den har väl en pappa??? Och sen beror det ju på vad det är för fester, man kan ju faktsikt gå dit och äta och sen när det blir för mycket sprit och sånt, då går/kör man hem. Mitt eget val, passar inte det så fine för mig. Jag kommer inte ge upp mitt "gamla" liv, men inte heller leva kvar där. jag kan faktiskt vara bde ock, det passar.

Nä, nu ska jag ska fixa färdigt med salladen, ska köra om någon timme.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var jättekul att ses igår. Det måste vi göra om snart... Konstig kommentar du hade fått, tråkigt att folk inte kan se det posiviva med att du ska ha barn istället. Massa kramar

2009-08-22 @ 15:09:55
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det va det enda som va "synd" med att bli mamma tycker jag! att man förlora så många på vägen menar jag! Tror faktiskt dom viker undan av rädsla, men vilken sort har jag ingen aning om!



Dom förlorar ju mest på det i slutändan!



2009-08-22 @ 20:03:12
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad skönt att höra att du är lycklig gumman <3 .

Och du har helt rätt i vad du skriver. Ja, du ska bli mamma. Men du är fortfarande Anna. Och som du skriver, barnet har en pappa så han kan med ta den om du någon gång vill ut. Och ja, det första året kanske bebisen alltid behöver vara med, men du är fortfarande du och ni kan prata om precis samma saker som idag. Jag förstår mig inte på folk alltså

2009-08-23 @ 08:25:28
Postat av: emma

Oj, du verkar kunna allt om graviditet redan, vad man ska fårga och dyligt:)

2009-08-23 @ 08:45:34
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

oj, du har haft en riktig smaskig helg läste jag:)

Vad gott med kräftskiva, synd att Tobbe och hans familj inte älskar kräftor.

2009-08-23 @ 08:46:44
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0