090820

Dax att jobba igen. Har snart fått i mig min frukost, sen är det järntabletterna och vitaminerna.

Somnade innan 22,15 igår, och det märks, är riktigt pigg idag. Inte ofta det händer mig på morgonen. Men det är aldrig fel.

Tur jag hade hjälp av M igår, jag rensade avloppet från hår, men fick inte tillbaka grejorna, kom liksom inte till ordrentligt, jag har blivit för stor, hehe.
Men M var snäll och gjorde det igår när han kom hem från jobbet.

Så nu slipper vi stå med vatten upp till vaderna när vi duschar.


Kommentarer
Postat av: emma

Jo, det var moderskapsintyget jag menade. De ska man väl få i v.20? För sist jag var hos min så fick jag ej de, och det tyckte jag var konstigt. Men jag ska dit nu den 1 september så får fårga henne då, annars får jag ta med min syster så hon hjälper mig, för jag gilalr itne riktigt min barnmorska.

När börjar den föräldrarutbildningen? vet du det? vi ska gå på de , emn hon har nte nämnt något sådant?! kram

2009-08-20 @ 07:08:20
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Jenny

usck ja. de där med avlopp är riktigt äcklgt när man ser vad som samlas där.. Bläääää

2009-08-20 @ 10:22:42
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Det stämmer att vi har en pojk..vi har några namns om vi kan tänka oss men kommer inte gå ut med det förs han kommer till världen.Ha en skön sommar dag.kram kram

2009-08-20 @ 13:19:48
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0