090816

Hmm, mätt imagen, samtidigt som det spänner och drar i den. Ingen bra kombination. Men vi måste ju få mat i oss för att växa och må bra.

Är hur trött som helst idag, och det är jobb igen imorgon. Visst det ska bli kul, men kommer bli en stressig dag, inte alls bra. Ska på möte med hon jag jobbar med 1 timme och 15 min innan jag slutar, vi ska tillbaka så jag inte får för mycket övertid, hem och äta och duscha. Sen köra till svärmor i Helsingborg och hämta svägerskan och hennes sambo. Så vi är hemma och i säng sent imorgon, tur jag är ledig på tisdag.
Ska ju egentligen inte klaga, men det är allt eller inget i mitt liv just nu.

Får försöka få maten och sjunka ner innan jag gör något annat.

Blörk känns det som just nu


Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

en till son =)



Så roligt, alla verkar få killar!

2009-08-16 @ 18:52:59
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja =) ska ni ta reda på det eller väntar ni?!:)

2009-08-16 @ 20:22:49
Postat av: Emma

Bilbarnstolen kostade 1800 på leksaksmagasinet , ville ha den så fort jag såg den.. så den ville jag köpa ny för de kändes osm den var "min"..Bilbarnstolar är nog en av de saker jag ej vill köpa begagnat, för man vet aldrig om de har tappat dem eller så..



Jo, de känns bra med bebisen nu, nu känner jag sparkar och rörelser igen..men den var ju som sakt orörlig i 2 dar, eller jag kunde inte känns bebisens rörelse efter träningen.. men nu när den rör sig igen så känner jag mig lugn:)



Hur är det med din bebis? :)

2009-08-16 @ 20:35:10
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Emma

fort, fort vet jag inte om tiden går. men vi har nog kommit in i den tiden i graviditeten som känns som roligast, för det händer mest här ju:)

2009-08-16 @ 20:57:49
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Emma

jag trodde allvar att den hade dött..för hur ja en buffade på magen så fick jag inget svar..



Hehe, de gör inte min lilla bebis.de är vaken dom tiderna den helst ska sova

Som nu på kvällen börjar den vakna till liv så är den ganska bra igång vid 11-24 sen när ja vaknar om natten vid 2-4 så brukar den med va vaken, mot morgonen vid6-8 brukar den va vaken sewn brukar de bli lungt mot för och eftermiddag.. ja hade önskat att de vore tvärtom..för den har ju sitt eget dygnsryttm nu som den härmar sen när den kommer ut..vilket blir jobbigt att ändra på senare:)



Så din är vaken dygnet runt?, de är värre:P

2009-08-16 @ 21:10:09
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0