090810

Hurra, dom ringde från Netonnet innan, dom ska lösa in min kamera, så jag ska få en ny. Blir nog en sådan här



Ska nog bli riktigt bra. Så nu kna jag börja fotografera igen. Hurra hura.

Så nu kan det bli många bebisbilder o magbilder.

Blev ingen blogg igår, var riktigt trött. Låg på soffan hela dagen, var och kollade på hus 16,00 det ända vettiga som hände igår. Var lite och göra på huset, men inget som är akut, förutom värmesystemet. Men det ska nog fixa sig. 

Festen i lördags var rikitgt kul och trevlig. Jag var hemma vid 02,15. Då hade jag varit taxi 3 vänder hehe. Sen kom M hem vid 04,30. Så trevligt hade vi iaf. 3 veckor till nästa gång, då blir det förhoppningsvis lika kul då med.

Nä, nu ska jag in i duschen och sen köra till mamma, hon ska me till Netonnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0