Torsdag

Riktigt fint väder te idag, nu är det synd att man bor i lägenhet. Hade varit mysigt att vara ute och pilla i trädgården annars. Men det får jag överleva ändå.

Ska storstäda idag. Vi ska ha gäster på lördag, så likabra att göra det idag, så får jag det som jag vill ha det. Ska jobba lördag och söndag. Det behövs alltid lite extra klirr i kassan. Så man kan leva lyxliv Hehe!!!

Ska träffa Johanna imorgon, ev ska vi till Nova. Alltid trevligt.
Ska nog inget handla men alltid trevligt att komma dit, blir säkert en fika iaf. Brukar vara tradition när vi e ute eller hur Johanna???

Nä, nu får jag ta tag i saker och ting här hemma, så det blir gjort.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe.. Japp, en fika börjar bli standard för oss när vi ses :)

2009-04-02 @ 22:25:52
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0