090414

Usch, vad det var längesen jag bloggade, har varit mycket som hänt här hemma just nu, och det kommer fortsätta vara så ett bra tag till. Kan inte avslölja allt nu, men ni kommer bli uppdaterade om vad som händer hos oss efterhand som jag kan del ge er information om det. 

Har jobbat nästan hela påsken pust, men det ger en massa klirr i kassan, det kommer verkligen behövas. har en del att införskaffa. Men nu har jag som sagt fått nytändning på jobbet, aldrig helt fel. Synd bara att man ska jobba med en massa som tror dom vet och kan allt, men tyvärr är det så inom dessa jobben, får bara stå ut och hoppas att jag slipper bli inblandad i det så mycket. Orkar inte.

Idag har jag bara slappat och tagit det lugnt, det behövdes verkligen, blir fullt upp sen hela helgen, ledig men ska iväg. Så man får se till att vara i toppform då, ska sova länge på lördagmorgon. Hehe har jag sagt länge men ändå vaknar jag halv 8 varje morgon och kan inte somna om. Men det går det också, fast när jag ska upp 06,00 så är jag inte lika pigg, kunde ju vara tvärtom tycker jag, men nä icke.

Imorgon ska jag vara i Ystad 09,00. Sen hem och tvätta lite, se ska vi kolla på hus på kvällen. Vill verkligen ha det huset, riktigt fint. Vi ska ev lägga ett bud på det och se om dom går med på det. Kan ju hoppas på det. Sen ska jag stressa iväg och vara på möte med nattvandrarna. Alltid kul och träffa dom.

          

                         


Detta huset ska vi kolla på
Bild: www.hemnet.se




Ha det bra så hörs vi kanske senare

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det huset såg ju mysigt ut :)

2009-04-15 @ 09:50:17
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: angelica

Såg fint ut :)

Hoppas det blir ert!

Hur är det med axeln? allt bra annars? kram

2009-04-15 @ 17:56:53
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

internet tillbaka..skönt. Jätte fint hus. Och till bra pris med. KRAM

2009-04-16 @ 20:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0