Vilken natt

Vill absolut inte ha en sån till.

Men ska börja från början, hade migrän i fredags. Det värsta jag vet, men det släppte efter ca 8 timmar, (lagom ju).
Så i lördags var jag rent slut i hela kroppen, men orkade mig ändå igenom ett ridpass.
Igår när jag skulle till jobbet, så var det precis som om benen inte ville som jag ville, dom var som gele. Och ont i dom hade jag oxå, feber ont. Men jag genomförde hela jobbdagen, så lätt ger jag mig inte, ska behöva binda fast mig i sängen om jag ska stanna hemma från jobbet.
När jag kom hem så gick jag och la mig en stund sen blev det mat från Roma, en dusch och sen bio. Arn-riket vid vägens slut. USch, vad jag grät i omgångar. Men den var riktigt bra den oxå. Sen var det dax för sängen.
Vaknade vid 05:00 och frös så jag inte visste vad jag skulle göra. Tog ett täcke till, men inte FAN hjälpte det. Så M fick värma mig, somnade vid 07:00 och då trodde ja att febern var på väg, men den har inte kommit än, så jag hoppas jag slipper den oxå.

Har bara ont i huvudet, nog en ny migrän attack som är på väg.

Nä, nu ska jag käka lite frukost. Fast får nog köra och handla först, har inget hemma.

Kommentarer
Postat av: mippi

Hej på solhaga ett ställe med allt möjligt men mest blommor, gruppen e riktigt fin!! hade kostat 9000kr men nu kostade den 4500kr, vill ha, fast vi skall vänta tills ovanvåningen är klar innan man köper!

2008-09-15 @ 14:24:12
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0