Torsdag

Sista lediga dagen denna veckan. Känns drygt att jobba fre-sön. Men jag har själv valt. Har inte så mycket planerat idag, behöver städa. DHL ska komma och hämta min kamera oxå. Frågan är bara när dom kommer och hämtar den. JAg måste köra senast 14:45. Ska på möte 15:00. Sen måste jag köra och fixa lite mat. Måste ju ha mat. Vet inte riktigt vad jag ska ha till middag, får se vad jag hittar i affären. Måste komma ihåg och köpa sista avsnittet av mordkommsionen oxå. Har vi dom andra 10, så får vi ju ha nr 11 oxå.

Sitter och tittar på Supernanny. Skrämmande att barn kan uppföra sig på det viset. Jag vet iaf att när jag får barn så ska mina inte vara sådan iaf. Hade blivit knäpp. Visst att dom kan vara på dåligt humör och allt sånt. Men det finns ju gränser för allt.

Nä, om jag skulle ta tag i dammsugaren och jaga rätt dammråttorna här hemma. Ser ut som det behövs här.

Usch, har kommit in ett bebisberoende nu, vill så gärna ha en bebis. Men det kommer nog så småningom. Hittade jätte gulliga bebis kläder när vi var och shoppade igår. Men man kan ju inte fylla hyllorna med kläder innan man ens har blivit gravid. Sen kanske man inte kan använda dom för att man köpt flickkläder och man får en pojke och tvärtom.

Men jag får titta och sukta sålänge, Men räkna med att hitta mig bland bebiskläder när jag är ute och shoppar, titta får man ju, det kostar ju inget.

Ha en fortsatt bra dag♣

Kommentarer
Postat av: Johannna

Kan du inte lägga in en bild på dig själv så man kan få se din nya frisyr. Är ju nyfiken:) Kram

2008-09-04 @ 14:13:41
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Anna-Johanna

Har tyvärr ingen kamera som funkar. Men ska så fort jag hittar en, lovar

2008-09-04 @ 18:30:52
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0