Söndag 21/9

Jaha, då var denna helgen oxå över. Fan vad tiden går fort. Skulle egentligen vara ledig imorgon, men då är det utbildning på jobbet, HLR ett måste, men jag får betalt för det, så det kan det vara värt. Sen är det dax för sjukgymnasten ska dit pga min migrän. Får se om det kan hjälpa. Pratade med min läkare i torsdags med, hon ska skicka in en remiss till simrishamn så jag kan kan göra skicktröntgen. En rutin, får ju verkliegnhoppas dom inte hittar något.

Igår så var det jobb som gällde, helt ok. Eftersom jag var ledig idag. Blev lite festande här igår. Riktigt trevligt. Eller nja, inte allt, men det ska det bli ändring på. Och det är så fort som möjligt, jag tolererar inte vad fan som helst. Men men.

Idag har jag mest slöat, riktigt skönt. Har precis varit på möte med nattvandrarna. Har en del åsikter men dom ska jag ta upp på nästa möte. Så det lär bli intressant.

Nä, nu ska jag titta lite på tv, sen hoppa i bingen.

Trött o slö idag, men det är självförvållat faktiskt.

OBS: Katta, ska ta reda på lite mer info, lovar hehe

Kommentarer
Postat av: Jenny

nyfiken på dina åsikter...

2008-09-21 @ 22:48:08
Postat av: Katta

Haha, Anna du ska de va?? Gör du alldeles rätt i :) Kan bara säga tack. De va ju allt en sötsak :P

2008-09-23 @ 17:07:34
URL: http://skea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0