Onsdag

Det blev ingen powerwalk idag, det blev dans ist. Var riktigt skönt, ska nog gå dit fler gånger. Känns riktigt skönt i hela kroppen får se hur den känns imorgon när jag ska iväg och styrketräna på rehabhuset.

Har gjort grönsakssoppa idag med, riktigt gott. Gott med soppa nu när det är så kallt ute. Helt ofattbart hur kallt det är på morgonen, vet ju inte vad man ska ta på sig för jacka. Så jag tar min vårjacka ett tag till, vad ska man ha på sig till vintern om man tar vinterjackan nu. Nä, får hålla ut några veckor till.

Kommentarer
Postat av: Jenny

då har man en tjocktröja under vinterjackan helt enkelt..

föresten.. har ni haft något höstläger med qvarnen???

Ingela va ju så Hied att hon skulle fixa ett till...

2008-09-17 @ 21:29:49
Postat av: Anna

Jo, jag får nog ta två el tre då. Är så jäkla frusen av mig. Nä, det blir inget höstläger, blir disko ist. Vi hann inte planera något...

2008-09-17 @ 22:06:43
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: jenny

okej där ser man

2008-09-17 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0