Månadens utgifter gjorda

JA, då var denna månadens räkningar betalda. Skönt och ha det gjort, men man hade ju verkligen kunnat ha roligare för dom pengarna. Men tur man vet att det är lika för alla hehe. Nä, nu måste jag sticka tillbaka till jobbet. Har några timmar kvar att slita ont, sen är jag ledig på söndag o måndag. Jobbar tisdag, röntgen i malmö på onsdag, jobbar torsdag, ledig fredag o lördag. Men har stallet på lördag morgon, har 20 hästar som vill ha frukost och komma ut. Sen jobba söndag. Usch, allt och göra.

Nä, om jag skulle ta och skärpa till mig och gå och träna nästa vecka, nån som vill följa med???

Kommentarer
Postat av: mippi

okej ja de e mycket mer till sommaren/våren fast nu e de oxå massor där men då e de perenner å buskar! du såg nog mitt hus när du va där, de nya på andra sidan vägen?? e grått nu å halvfärdigt garage?!

2008-09-27 @ 14:06:23
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Ok, det hade du säkert passat skit bra i asså :D Men färga det hos frissan, det blir alltid bra när frisören gör det. Aha, drygt o jobba så länge en lördag ju :S Men du tjänar väl gutt med pengar då i alla fall :) Du har väl OB o sånt? Vad jobbar du med förresten? Kram

2008-09-27 @ 14:19:16
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0