LEDIG....

Riktigt skönt faktiskt. Känner mig smått rastlös men det skajag nog bli av med rätt fort hoppas jag.
Ska köra in till Ystad och läman jessicas täcke sen. Vid 16 kommer mamma, då ska vi först in till Rohlins cykel min bror fyller 15 så ska kolla på moppehjälm till honom. Sen ska vi kolla på ett hus och sen en runda till stallshoppen. Ska handla lite grejor, så ska kolla vad dom har där, annars så blir det hööks, tror nog det blir det ändå, ska ha en hel del grejor. Ridbyxor, schabrak, träns, grimma, tröja ev jacka, ridhjälm. Och då blir det billigare på hööks. Men men, det kostar ju inget att kolla. Nä, nu ska jag ner och lägga om i maskinerna.

Ha det bra så länge

 

Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

Skratt, ja, mitt täcke som jag skullat hämta tusen ggr :P .... De e sinnes vad man aldrig kan få fingrarna ur röven och göra det med.....

2008-09-19 @ 10:21:13
URL: http://poison1982.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA, ingen fara. Då kom jag hemifrån en stund iaf. Och jag kom in och tittade i affären somjag skule gjort nu hur länge som helst!!

2008-09-19 @ 16:51:25
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0