Läkaren

Har varit hos läkaren idag, angående min huvudvärk. Fick besked om att det ev är migrän jag har. Har fått nya tabletter som jag ska ta när huvudvärken sätter igång. Hoppas verkligen att det hjälper nu orkar inte ha så här ont i huvudet längre.
Ska få gå till sjukgymnast oxå, och lära mig avslappning. Kan ju prova och se om det funkar. Får ju inte vara negativ. Fick en riktigt bra läkare, hon lyssnade verkligen och brydde sig om mig. Och det uppskattar jag verkligen. Jag måste få ett bra förtroende för en läkare för att känna att det ska funka bra. Vi ska prova med medicinering först. Blir kanske magnetröngen om det inte funkar, men så länge jag har min hjärtbandspelar så kan jag ingen göra. Men ska nog klara mig utan det. Ska ha telefontid med henne om 2 veckor, så får vi se hur det funkar med dom nya tabletterna.

Måste bara säga att jag är skit nöjd med min nya frisyr.

Har varit på Center Syd idag med, jag, mamma, joakim, emil, sara, helen. Riktigt trevligt.
Hittade en riktigt snygg kläning på Sisters. Har inte pengar just nu, men jag hoppas den är kvar så jag kan köpa den. Hittar tyvärr ingen bild på den. Men ska läga upp bild så fort jag fixat någon.
Blev en ny sportbh från H&M, kan vara bra och ha om jag nu ska börja träna riktigt oxå

Nä, nu ska jag gå och lägga mig

Hörs imorgon

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0