Duktig jag är

Får ge mig själv en stor klapp på axlen nu ikväll. Har varit i stallet idag, även igår. Red Bétan igår och Figge idag. Nu ska jag bara vara lika duktigt resten av veckan oxå, men det ska nog gå bra.

Så här ser min vecka ut

Måndag: Ledig - ridning
Tisdag: Jobba - ridning
Onsdag: Jobba - powerwalk
Torsdag: Ledig - box alt styrketräning
Fredag: Jobba e.m. - powerwalk alt styrketräning
Lördag: Jobba - powerwalk ev, vila
Söndag: Ledig - powerwalk

Hur länge tror ni jag kan hålla detta schemat, ser likadant ut varje vecka, men blir lite olika dagar på sakerna ibland. Men det kan vara skönt det oxå.

Fick min kamera idag, felet::: måste vara kodak batteri i kameran, och det ska inte vara vanliga AA nä, några speciella, och hur lätt är det och hitta i butikerna, nä, det finns inte, så jag ska ringa Kodak imorgon och se om jag kan beställa och få det hemskickat, måste få laddare med oxå.

Nä, nu är det dax för sängen


Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

Jag blir trött av att bara läsa

2008-09-19 @ 10:24:25
URL: http://poison1982.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe, jag med. Men har klarat det hittils iaf

2008-09-19 @ 16:52:06
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0