Trött

Usch, är trött som bara den idag. Men visst 8 timmars sömn på 2 dygn tar ju ut sin rätt tillslut. Men man ska leva och ha kul så länge man kan. Hade riktigt kul hela helgen och det är det viktigaste. 25 års festen var riktigt kul, gick man därifrån nykter så fick man skylla sig själv faktiskt hehe. Det blev mat, efterrätt, tårta och groggabord. Det viktigaste hehe. Jag blev inte jättefull, men inte jättenykter heller. Skönt att man slipper må dåligt dagen efter iaf.

Har jobbat och slitit idag, skulle egentligen ridit nu ikväll, men orkar inte. Får ta en runda i skogen imorgon ist. Slutar ju 15:30 imorgon, men har ingen lunch, så det blir 8 timmars jobbedag imorgon ändå.



Måste ju komma i form nu när jag bestämmt mig för att söka in till polishögskolan.
Det har varit en dröm länge, så nu ska jag iaf ta tag i den och se hur långt jag kommer.
Har ju en del fystester som ska göras isf.

Nä, nu ska jag hitta in i duschen och sen blir det kanske lite kanelbulle bak, innan sängen, annars så får jag göra det imorgon eller på onsdag när jag är ledig.

Vad ska ni annars gör ikväll??

Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

bakade kanelbullar idag. dem blev faktiskt bra

2008-10-13 @ 20:53:47
Postat av: jenny

har jobbat hela kvällen o gått i skolan hela dagen så jag e en aning trött nu... snart sängen

2008-10-13 @ 22:31:48
Postat av: jenny

vet ej om min förra kommentar kom fram innan.. bloggkoll e dö konstigt.. har jobbat o gått i skolan hela dagen så jag e helt trött nu o vill bara till sängen

2008-10-13 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0