Trött, tröttare , tröttast

Usch, är riktigt trött idag med. Jag som hade planer påatt städa lite idag. Men det får nog bli till imorgon. Ska gå in i duschen nu hade jag tänkt mig, sen får jag se om jag hittar något att äta. Gör kanske lite grönsakssoppa sen efter duschen. Nyttigt och gott. Har ju liksom bestämmt mig för att börja äta lite nyttigare. Tänkte jag skulle börja direkt på måndag när jag fått pengar. har ju tidningen Må Bra och där finns riktigt många bra recept och goda. Frukost, lunch, mellanmål, middag. Så det har jag tänkt att jag ska börja med. Och denna gången så SKA det gå.

Nä, dusch och sen mat.

Vad ska ni göra ikväll???

Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

ska inte göra ett skit. Och dötråkigt e de

2008-10-25 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0