Träning

Skulle tränat idag, men det blir inte. Har inte ork. Men det SKA göras imorgon innan jag sticker till jobbet. Hinner inte imorgon kväll, ska till mamma och dom, min bror blir 15 imorgon. Så vi ska fira han lite.

Ska till sjukgymnasten imorgon oxå, akupunktur o avslappning. Det behövs verkligen.

Har jobbat idag, helt OK. Tyvärr så regnade det på e.m. så vi fick bli inne och kolla på Beck. Men det är ju inte helt fel det heller ibland. Inte ofta, men att få betalt för att titta på tv. Det är bra ibland.

Nu har jag ansökt om semesterdag 1/1-09. Känner inte för att jobba nyårsdag, ska jobba 23-25 denna julen oxå. Sen jobbar jag igen 28-30, 1-3/1. Så lite ledigt kan man ju få tycker jag. Men får se vad chefen säger om hon kan hitta någon vikarie för mig.

Nä, nu ska jag in i duschen och sen krypa ner i sängen, är trött som f*n idag igen. Kan knappt hålla ögonen öppna nu när jag skriver här.

Ha det bra 

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Ok, nä då känns det ju inte så skoj o sola efter en sån sak :S



Nä, B.u.s är verkligen inget att rekommendera.. man blir fläckig efter 2 dagar och så ser man gul ut :S inte vacker enligt mig asså!



Hoppas att allt e fint med dig idag :) ?

2008-10-22 @ 14:52:02
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0