Torsdag 9/10-08

Jahapp, då är man ledig fram till 13:00. Då är det dax för stormöte på kommunhuset. Hade varit trevligt att hellre vara hemma hela dagen ist. Men är obligatorisk närvaro, får betalt för det oxå. så då kan man ju inte klaga precis. Sen jobbar jag fre-lör. Känner inte alls för att jobba, men är ju tvungen måste ju ha mina pengar. Så man kan leva och ha kul. För det går inte likabra utan pengar.



Har varit inne och pratat med Marit Lasson, vill ha några bra bilder på Figge. Är svårt att ta det själv. Vet ju inte hur länge han är i livet. Det kan ju gå fort.
Ska kolla över min ekonomin och sen ringa och fixa tid.

Nä, om jag skulle komma fram till vad det blir för middag ikväll, och sen diska lite så jag kan städa resten sen när jag kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: jenny

ja foto e kul.. Men marit lasson e inte billig

2008-10-09 @ 17:12:36
Postat av: Anna-Jenny

Nä, hon är inte det 1895:- fotografering inkl 8 bildserie, körning o album. Men det är han värd. Han har inte kostat så mycket genom åren. Det dyraste är stallhyran. men kan ju liksom inte ha han på balkongen.

2008-10-09 @ 18:59:21
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0