Onsdag 8/10

Är riktigt trött idag, men inte kan man sova för det. Tvättdax idag igen, och var svinhungrig när jag vaknade. Så det vara till att gå ner till tvättstugan och sen fixa lite frukost. Blev havregrynsgröt m sylt. Gott gott. Har tänkt jag skulle träna idag oxå. Ska ner till Rehabhuset vid 10 för att få akupunktur, och sen måste jag tvätta färdigt. Sen tänkte jag jag skule sticka ner där igen och träna lite, styrketräning hade jag tänkt mig, annars så får jag ta det imorgon, finns ju den "tramp maskinen" som jag kan ta 1timme. Hade verkligen behövt det. Sen är det dax för disken och lite mat. Ska nog ha wok med råris, riktigt gott. Har betämmt mig för att sluta äta onyttigt och det är NU, visst jag är inte tjock, men har lite valkar här och var som MÅSTE bort. Trivs inte alls med det. Har inte haft det innan jag o M blev sambos. Det är den där trista sambofällan. Någon som vill hänga med mig och träna och gå ut och gå?? Alltid lättare när man är 2. För då skiter man inte i det på samma sätt. Man är så dum mot sig själv. Måste ringa till hon som jag ska vara ledsagare till så vi kan komma igång, nu har jag skrivit på alla papper så nu ska jag bara lyfta luren och ringa, och det kan ta tid. Mellan tanke o handling så kan det ta tid ibland. 

Skönt, nu är det bara 3 dagar kvar tills 25års festen. Blev ingen klänning, får bli en kjol som jag redan har hemma och har köpt en ny svart tröja, med svarta stövlar och svarta strumpbyxor till det. Kommer in bild innan jag sticker iväg på lördag. Blir riktigt stressigt på lördag, jag slutar 16:00, och vi ska vara på festen 18:00. ska hinna plattahåret innan oxå. och känner jag mig själv rätt s kommer jag inte hinna med det alls på lördag.

Men hoppet är ju det sista som överger människan säger dom ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0