Och regnet det bara öser ner

Usch, vad det ska regna idag. Jag som hade planerat att tvätta bilen idag när jag är ledig. Men får väl bli till helgen. Skönt är ledig hela helgen. Ska bli riktigt skönt. Känner att jag behöver det.
M är ledig idag oxå, vi har hunnit en runda till Ystad ÖB o Elgiganten. Sen var vi hemma hos mamma och drack kaffe. Alltid trevligt. Nu sitter vi och kollar på Pirates of Caribean. Det får man göra nu när vädret inte vill som jag vill. Man slipper ha dåligt samvete för att man inte är ute.

Ska köpa ny dammsugare. men har inte riktigt bestämmt mig för vilken, men någon av dessa:
             

Vilken tycker ni??

Ha en fortsatt bra dag i regnet.

Vad gör ni en sådan här tråkig dag.

Ja, just det, bakade min kanelbullar igår, blev 100 st. Dom blev riktigt goda

Kommentarer
Postat av: Jenny

dammsugare som dammsugare.. bara den e billig.. ;-)

2008-10-15 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0